De blog van vandaag is van gastblogger Chelsea Pierce, een huidige Ph. D. studente in Exceptional Student Education Program bij UCF met meer dan zes jaar klassikale ervaring als docent algemeen onderwijs en als docent speciaal onderwijs.

Chelsea deelt haar deskundige tips voor het ondersteunen van studenten met uiteenlopende behoeften gedurende deze tijd.

Door Chelsea Pierce

Op 11 maart 2020 verklaarde de Wereldgezondheidsorganisatie het coronavirus (COVID-19) als een pandemie.

Typische routines, zoals naar de supermarkt gaan, reizen, kinderen naar school brengen, naar het werk gaan en genieten van vrije tijd met vrienden en familie zijn allemaal verstoord.

De zeer besmettelijke COVID-19 heeft de manier veranderd waarop wereldburgers dagelijkse taken uitvoeren.

Veel scholen sluiten hun fysieke deuren en openen hun digitale deuren.

Hoe kunnen ouders en leerkrachten in deze overgangsperiode hun leerlingen met uiteenlopende behoeften ondersteunen?

Houdt bij het kiezen van een Time Timer voor uw student rekening met hun vermogen om de focus te behouden en op de taak te blijven. Voor studenten met uitzonderlijke behoeften kan dit een uitdaging zijn.

Visuele timers verbeteren de structuur en de voorspelbaarheid van elke activiteit of deze nu academisch of gemeenschapsgericht is.

Om de vaardigheid van leerlingen om een taak of activiteit bij te wonen te verbeteren, kun u een   no-nonsense verstreken Time Timer proberen!

Stel, voordat u aan een opdracht, taak of vrije tijd begint, een Time Timer in voor uw leerlingen. De functie voor verstreken tijd stopt het “ik ben net begonnen met spelen” of “dit duurt voor altijd” klagen.

Kinderen, ouders en leerkrachten kunnen bijhouden hoeveel tijd ze aan een bepaalde taak hebben besteed en hoeveel tijd er nog over is.

De Time Timer is een visuele timer die de verstreken tijd weergeeft. De website biedt een verscheidenheid aan goedkopere opties, zoals de Time Timer Desktop-App en de App voor mobiel of tablet evenals de fysieke Time Timers.

Als je kinderen hebt die onafhankelijker zijn, bekijk dan het Time Timer PLUS horloge.

Leerlingen kunnen het horloge om hun pols schuiven of het voor zich neerzetten en het gebruiken om hun tijd zelf in de gaten te houden. Deze bronnen zijn gemakkelijk toegankelijk en klaar voor gebruik in klaslokalen en thuis met de overgang naar online leren.

Hoe kunnen ouders en leerkrachten in deze overgangsperiode hun leerlingen met uiteenlopende behoeften ondersteunen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *